søndag, oktober 08, 2017

Dagens kjole


Ååååh! Anthropologie!!!!!!!


2 kommentarer:

Stine sa...

Nydeleg!

Kristin sa...

Nydelig kjole! Jeg vil bare komme med en ekstra kommentar på en søndags kveld, kanskje ikke på riktig innlegg men vet ikke hvor langt tilbake du leser kommentarer. Ville bare si at jeg lærer så mye av denne bloggen! Jeg har fått så mange gode boktips, lært så mye om musikk, fått så mange fine innblikk i verdener jeg ikke kjente så godt fra før. Enda bedre: Jeg har lært å senke skuldrene, nyte de "små" tingene og slappe av bedre. Tusen tusen takk til deg for det! Nå har jeg lagt inn fast biblioteks besøk på onsdager, og koser meg skikkelig. Ser det er flere enn meg som har latt seg inspirere av deg til å gå i gang med Proust! :-) Fasinerende kar!
Ha en riktig fin søndag kveld kjære Glamourbibliotekar, og vit at dette er yndlingsbloggen min gjennom alle tider.

Populære innlegg