lørdag, desember 16, 2017

Draumefangst


I dag satte vi oss i bilen og kjørte motsatt vei av alle andre! Istedenfor å dra til kjøpesenter og overfylte bygater med stressede mennesker, stappfulle busser og lange køer, dro vi til et sted midt på Nesodden der ei jeg kjenner har åpna en kjempekoselig butikk i garasjen sin! Det er jammen ikke ofte jeg kommer inn i en butikk og får lyst på omtrent alt som selges der, men det gjorde jeg i dag. Fine, fine ting til kjøkkenet, velduftende såper og kremer, pene gamle serviser, myke puter og pledd, enkle kranser til jul og karameller med havsalt. Jeg har lyst til å dra tilbake og handle mer. 











Hvis jeg f.eks. kjøper dette lille huset i enden av alléen rett ved, kan jeg handle hos Draumefangst hver dag. 



Her er noe av min fangst. I prinsippet julegaver, men dere vet. Av og til beholder man det selv. 

(Draumefangst ligger rett ved bussholdeplassen Bjerklund langs Kirkeveien, ca tjue minutter fra brygga)

(ikke sponset innlegg!)

5 kommentarer:

Stine sa...

DIT VIL EG!!!!!!

Ine sa...

Så koselig det ser ut! Perfekt sted å kjøpe julegaver, vil jeg tro :)

Glamourbibliotekaren sa...

Stine: Du får ta en tur så snart du har muligheten!

Ine: Å, gjett da!

Mathilde Nicoline sa...

Så koselig at folk gjør sånne her ting på Nesodden! Jeg er født og oppvokst på Nesodden, det er min town! Neste gang skal jeg få dratt innom her :)

Anonym sa...

Vi dro dit på tur fra Oslo. Veldig koselig butikk! Kaffen tok vi litt lenger ned i gata, hos Annas hybel (tror jeg det het). Koselig tur på landet ☺

Populære innlegg