torsdag, februar 22, 2018

Dagens kjole

I år har jeg ikke fulgt med på Oscar-oppkjøringa i det hele tatt, jeg aner ikke hvem som er nominerte, jeg kan ikke navnet på noen filmer, og det er ikke helt likt meg! Jeg som har sittet oppe for å se utdelingen hver eneste gang siden 2000, og gått daglig på kino de siste tre ukene i forkant for å få med meg alle filmene! Men samtidig ganske naturlig siden man ikke akkurat har løpt ned dørstokkene hos byens kinosalonger det siste året. Uansett! Er det nå vi får se en Marchesa-renessanse på den røde løperen? Vil noen bære denne, for eksempel?



Tiden vil vise! Utdelingen skjer den 4. mars, og kanskje sover jeg med ett øye åpent. Det er for fristende. Vi skal ikkje sova bort Oscarnatta.

4 kommentarer:

Anonym sa...

For en flott kjole! Ja i år skal jeg få med meg Oscarutdelingen, regner med den sendes på en eller annen kanal, en svensk en eller noe. Skal holde øynene åpne. Har notert ned datoen i boka så jeg ikke glemmer det. ;)

IG

Kine sa...

Georgina Chapman bak Marchesa er jo gift med Harvey Weinstein - noe sier meg at Marchesa må vente enda litt for et comeback..

Glamourbibliotekaren sa...

Aiai, det stemmer, det har jeg jo helt glemt! Men hun burde da få ha sin egen karriere i fred selv om eksmannen er den han er. Det blir spennende å se!

Kine sa...

Helt enig! Ser bare for meg berøringsangsten rammer henne også. Jeg gleder meg uansett til å se!

Populære innlegg