tirsdag, februar 27, 2018
Sibelius
Lisa Batiashvili spiller Sibelius' fiolinkonsert så inderlig mektig og flott. Musikk til en iskald februartirsdagskveld!
(Staatskapelle Berlin og Daniel Barenboim akkompagnerer henne. )
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Populære innlegg
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar