søndag, november 18, 2018

Finn stilen: November (reprise)


Vi kjører på med Finn Stilen-repriser for november! Fine, fine november! Min beste måned! Og snart er det vinter. Jeg har så smått begynt å drikke adventsteene mine, og det er veldig koselig. Her er november representert av en grønn ullkjole fra Banana Republic, en hvit kåpe fra Thomas Maier, gulløreringer fra Marc Jacobs, Mary Janes fra Camper, min super-yndlings-novemberduft Laguna fra Salvador Dali, et adventsduftende lys fra Diptyque, og Stacey Kents LP "I know I dream - The Orchestral Sessions" som man selvfølgelig må ha på vinyl!

2 kommentarer:

Lektor Tørrdal sa...

Veldig elegant og vakkert. Men jeg er fascinert av kvinner som klarer å ha hvite kåper. I min verden av bussturer, evig regnvær og - for å være ærlig - noe dårlig motorikk forstår jeg ikke helt hvordan disse kåpene holder seg hvite.

Glamourbibliotekaren sa...

Man bør nok ha en bra deal hos et renseri! :)

Populære innlegg