onsdag, januar 23, 2019

Grønn morgenfrisk



Dette er en veldig god grønn te fra Majorstuen te & kaffe! "Grønn morgenfrisk" pleier å ligge i kurvene utenfor butikkvinduet; jeg kan virkelig anbefale å ta en titt nedi der når dere går forbi. Jeg har funnet så mange gode teer der! 50gramsposer er så mye mindre commitment enn å kjøpe 100g, så det er en genial løsning. 

Grønn morgenfrisk består av grønn sencha med solsikkeblomster, kornblomster og roseblader. (Ikke for mye rose, hvilket er bra!) Helt nydelig! Og nå er min dessverre tom. Men da får jeg plass til noe annet, hehe. Jeg skal jo til Perchs snart! (Og denne kommer jeg garantert til å kjøpe igjen ved en annen anledning.)

Koppen er en gammel traver fra Figgjo, kanna har dere også sett tusen ganger,  teboksen er fra Perchs da de var helt nye her i byen.  

3 kommentarer:

Joy sa...

For en koselig tekopp! Nydelig farge på teboksen - jeg har lik boks, men i fargen «vintagegul» - fargen gjør liksom at boksen ser litt gammel ut, og det liker jeg!

Glamourbibliotekaren sa...

Koppen heter Bjørnebær og er fra Figgjo! Jeg har også den vintageguleboksen, og en rosa, og en svart, og og og...

Joy sa...

Tror jeg må komme meg i en bruktbutikk snart for å lete etter koselige tekopper :-) Sukk, ja de teboksene er fine i alle farger!

Populære innlegg