torsdag, februar 28, 2019

Finn stilen: Februar (reprise)


En fargesprakende februar-stil mot slutten av måneden - det er vårvinter og ingen grunn til å holde igjen. Jeg tror forøvrig jeg var en smule inspirert av Jessica Day hva veska angikk da jeg lagde denne for noen år siden, hehe. Passer i grunnen bra, for nå finnes aller siste sesong New Girl på Netflix.

Knallgul kjole fra Yumi / House of Fraser, lysegrønn ullcardigan fra Prada, mintgrønne Hasbeens, en underlig og nostalgisk nummerskivetelefon-veske i knallrosa fra Betsey Johnson, en av mine yndlings-februarparfymer Miracle fra Lancome, min yndlingsblush Dandelion fra Benefit, og et par grønne roseøredobber fra Bling Jewelry. Og selvfølgelig - varme klær under og over! 

3 kommentarer:

Kari sa...

Friske fargar og fint snitt på kjolen. Blir i godt humør av denne kolleksjonen. Skjønt veska er "over the top" for meg.

Stine Arkeologine sa...

Så fint dette var, en vitaminpille av klær! :-)

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Älskar allt i det här collaget men speciellt väskan!

Populære innlegg