fredag, april 26, 2019

Aprilkveld i hagen




Dette har jeg lengtet så inderlig etter. Det er den tiende våren vi bor her nå, og tiende gang vi ser morelltreet blomstre. Eller faktisk ellevte - vi var her på visning mens det blomstret, og det var en stor del av årsaken til at vi la inn bud! Har ikke angret en dag. Å rusle rundt i denne hagen en vårkveld, med tekoppen i hånda, mens sola går ned - og å sitte på benken under treet, lukke øynene og snuse inn duften av blomstene mens fuglene synger - det er noe av det aller fineste jeg vet. For en gave. Hjertet klaprer. Det er fint å kjenne på følelsen av takknemlighet. 

3 kommentarer:

Elisabeth sa...

Himmel, så nydelig! Du er så heldig som har den fantastiske hagen!

Anonym sa...

Vakre bilder! Inspirerende. Gleder meg til jeg en dag får min egen hage :-)

Glamourbibliotekaren sa...

Elisabeth: Å ja, jeg føler meg veldig heldig! :)

Anonym: Takk for det! Lykke til på hagejakten :)

Populære innlegg