onsdag, april 22, 2020

Kveldshilsen


Det er så nydelig ute nå at jeg bare må dele et bilde. Jeg trillet tur ned til sjøen igjen, forbi utallige blomstrende kirsebærtrær, og det dufter så intenst overalt! Det beste er når man går forbi bartrær som har blitt varmet opp av sola hele dagen - da er det som å være i Provence. Jeg inhalerer alt. 

Nå nettopp var jeg ute i hagen for å rydde inn glass og puter og den siste klesvasken. Himmelen var rosa i det fjerne, svarttrosten sang intenst, og det aller beste: Morelltreet vårt har såvidt begynt å blomstre, og dere vet jo min besettelse over dette treet, de hvite blomstene, duften, å sitte på benken om kveldene og bare ta inn alt sammen. Nå begynner det. 



4 kommentarer:

Spl_mbl sa...

Tusen takk for alle vakre bilder og tekster, og at du byr på så mye ��

Frøken Desibel sa...

Jeg var ute på en løpetur i går kveld, og måtte rett som det var stoppe opp for å se hvor kirsebærtreet var hver gang jeg løp gjennom en duftsky. Helt fantastisk:)

instance sa...

For et vakkert bilde! O herlige vår! Nå begynner det endelig å smelte så det synes i hagen her og vi har stabile plussgrader, så nå tør vi å håpe at den er på vei på ordentlig her også. Bodø har visstnok hatt uvanlig få soldager i år, så det er ikke BARE at vi er værsjuke, hehe!

Glamourbibliotekaren sa...

Spl_mbl: :)

Frøken Desibel: Åh, det er så herlig med slike duftskyer!

Instance: Så bra, heia heia våren i nord!

Populære innlegg