onsdag, september 06, 2006

Finn stilen: Rolig dag hjemme




Noen dager har man mer lyst til å være hjemme og slappe av. Sitte i sofaen hele dagen og drikke te, høre på musikk og lese. Dette er en sånn dag. Jeg kunne tenke meg følgende: Grå dressbukser fra Twelfth st. by Cynthia Vincent, lyseblå kashmir-genser fra Autumn Cashmere, cardigan fra Dorothy Perkins, kashmir-sokker fra Ralph Lauren, smykke med blå sten fra Agatha, bok om Guggenheim, Chopins nocturner spilt av Maria João Pires, "Funny Face" med Audrey og Fred Astaire på dvd, frangipani-duftlys fra Lorenzo Villoresi, lavender harvest body milk fra L'Occitane, tekopp fra Roy Kirkham, og lavender earl grey fra Revolution Tea.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åååå... Heldiggris princesselike :) Jeg sto opp i dag og hadde det som glamourbibliotekaren - helt klar for en hjemmedag. Men jeg slet meg ut i 6 grader og hutret meg til toget.

Anonym sa...

LAVENDEL Earl Grey hørtes helt genialt ut! Hvor, hvor?

Glamourbibliotekaren sa...

Marte K: Sålangt kun observert i bryllupet mitt. Har forsøkt å pumpe importøren for hvilke steder i landet som selger denne teen, men enn så lenge vet jeg bare om Ekebergrestauranten.. I'll keep you posted hvis han svarer!

Populære innlegg