søndag, oktober 22, 2006

Finn stilen: Frokost på kafe


En spontan frokost på Pascal i går, med vandring i høstløvet på Sankthanshaugen og Mel Tormé på øret, inspirerte meg til å lage en collage i Audrey Hepburn-stil. Det er absolutt Hepburn-fasong på jakken fra Isaac Mizrahi. Audreys signaturbukser var smale og svarte - som disse fra Stella McCartney. Bluse fra Diane von Furstenberg, ballerinas fra Marc by Marc Jacobs, Novak-veske fra Alexander McQueen, semskede hansker fra Accessorize, Hydrabase leppestift fra Chanel i fargen Sirocco, Robert Piquet Fracas body cream, enkle roseøredobber fra Anthropologie, og Mel Tormés plate "A Vintage Year".

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg beundrer virkelig din evne til å sette sammen antrekk. Målløs er vel det mest dekkende ordet.

Anonym sa...

De svarte smale buksene ser herlige ut! Jeg vil også ha en sånn, men har ikke lyst til å betale så veldig mye for dem. Finnes de hos H&M? Og hva synes du man kan ha til for ikke å se tantete ut? Jeg er egentlig mest glad i jeans, men forsøker meg med andre bukser i blant..

L.

Glamourbibliotekaren sa...

Anette: Tusen takk! Det var hyggelig :-) Jeg synes i allefall det er morsomt å sette sammen antrekk!

L: Du finner sikkert noe lignende på H&M. Jeg finner alltid dressbukser der, særlig grå og svarte. Så lenge du ikke tar bingo-kruspermanent eller går med krøllspenner utendørs, skal det mye til å se tantete ut i svarte bukser :-) Jeg bruker alt mulig til mine - skjorter, gensere, singlet og cardigan.. blazer.. jeansjakke.. trenchcoat.. hva som helst.

Populære innlegg