fredag, oktober 20, 2006

Glamourspørsmål fra leser: Mafiastil

Hei!
Jeg har et "glamouröst" spörsmål: Min bo-kompis feirer bursdag i helgen med tema politi og mafia. Jeg forestiller meg selv i en Marlene Dietrich-stil, men er åpen for forslag.

Mari

Hei Mari og takk for spørsmål.
Marlene Dietrich er absolutt en mulighet - jeg ville nok valgt noe sånt jeg også, noe androgynt. Gjerne med bukser og høye hæler, klassisk ren makeup og trenchcoat kanskje. Håret bør enten være glatt og bakoverstrøket, eller mystisk og litt bølgete, kanskje sånn at det skjuler halve ansiktet. Med mindre du vil gå for full Hollywood-glamour og være Jessica Rabbit i rød kjole...

mvh
Glamourbibliotekaren.

1 kommentar:

Mari sa...

Tusen takk for raskt og godt svar! Det blir nok en androgyn stil i morgen kveld :-)

Populære innlegg