torsdag, november 02, 2006

50.000 besøkende!

Nå har vi passert 50.000 besøkende her i bloggen! Det vil si - det er flere, men dette er altså tallet siden jeg la inn teller i september i fjor. Besøket har "eksplodert" i høst - de siste 30.000 har kommet siden august. Hurra! Takk for at dere er trofaste lesere!

En liten hyllest til meg selv må være lov på en dag som i denne - her er i allefall en collage som samler opp det jeg prøver å formidle som glamourbibliotekar.

Ha en fin kveld, kjære lesere!

7 kommentarer:

AM sa...

Gratulerer! :)

Anonym sa...

Gratulerer, gratulerer, gratulerer!! 50.000 er et ENORMT tall, jeg er imponert! Jeg tror så langt jeg har 10 besøkende på min blogg. Kanskje jeg burde glamourifisere den litt?
http://www.an.no/blog/page/livboye?entry=jernteppet_som_ikke_falt

KariM sa...

GRATULERER! Jeg er en av de 30 000 nye leserne i høst, og har etterhvert blitt så avhengig at "dagen blir ikke den samme uten". Lykke til videre med formidlingen av det glamorøse og vakre Ü

Anonym sa...

Jeg føler det mangler en bok i den collagen :)

Anonym sa...

Alle gode gratulasjoner til Glamourbibliotekaren! og for en nydelig collage!

elin

Anonym sa...

Gratulerer så mye med mange lesere:) Flott blogg som jeg har blitt avgengig av! Og en herlig glamourcollage du hadde laget der!

Glamourbibliotekaren sa...

Takk alle sammen! Det er jo deres fortjeneste, så det er egentlig jeg som skal takke.

Linn: Vogue representerer all form for litteratur her :-) På samme måte som parfymen representerer all slags kosmetikk jeg liker, daybeden representerer min fascinasjon for design og arkitektur, Empire State building representerer min lidenskap for New York, flygelet representerer min aller største interesse (musikk), tiffany's-ringen representerer kjæresten min og sånt.. så jeg måtte koke alle glamourbibliotekarens fasetter ned til noen få elementer. Knallhardt! :-)

Populære innlegg