fredag, november 03, 2006

Glamorøs fredag



I dag går jeg for høstens motekombinasjon: Svart og blått. Blått skjørt, svarte støvletter, blå genser, svart jakke. Og blå Givenchy-øredobber. Funker bra! Ellers har jeg dynket meg i Coco Chanel, til advarsel for alle allergikere der ute.. Planer for kvelden: Uvisst, egentlig var det mest fristende å være hjemme, men så fikk jeg invitasjon til en fest; Armani feirer at discoen er 30 år på et utested i sentrum..?! Lurer litt på hva som skjer der. Må kanskje sjekkes ut.

Flere glamorøse og vakre mennesker der ute?

10 kommentarer:

Anonym sa...

Ja! Her!

- svarte, lange semskede støvletter
- skjørt med litt russiskaktige broderier. Og paljetter
- hvit bluse med svart omslagsbluse over
- gvit emaljenål, arvestykke etter Svigermoder
- øredobber med røde ting i - matcher skjørtet
- diskret sminke
- min aller største parfymefavoritt: For ever and ever Dior

Glamourbibliotekaren sa...

Nice! Høres veldig lekkert ut!

Anonym sa...

Jeg ser at jeg har skrevet et ord på ekstremvarianten av dialekten der jeg kommer fra. Gvit. Det skal jo selvsagt være hvit.

Anonym sa...

Ja, her er det BARE vakre mennesker!Stiller i blåsvart jeans, sorte strømpebukser,sorte slippers,grønnstripet overdel og med Yves fuktighetskrem. Sååååååååå neida!

Glamourbibliotekaren sa...

På med leppestift, mamma!

AM sa...

Yes!

Svart kort pinstripe-shorts, grovribbet svart strømpebukse, hvit skjorte og svart v-halsgenser. Og støvletter som egentlig burde vært litt penere. Jeg må ut å kjøpe skofett. Dessuten er det mer sminke enn vanlig og ekte fredagshumør!

Anonym sa...

Her er det 12 dager til hovedfaget skal leveres... Klesstilen deretter :)

Ulvang sokker
Superundertøy longs og genser
Swix skibukse
Brynje arctic ullgenser
Teva sports-sandaler
Håret i hestehale
Ingen sminke eller parfyme

Lite glamour dessverre, men hjelper det at jeg i alle fall kjører på med nye og stylish sportsklær? :) Very high-end...

Mari sa...

Her går det også i svart og blått, om enn ikke så glamouröst som hos deg. Jeg har:
-farmors gamle (svarte) gummistövler fra 60-tallet (de lekker, men er fine i törrvär)
-grå jeans
-svart Filippa K-genser (tynn) med hvit herresinglett under
-kornblått pashmina-sjal rundt skuldrene
-farmors gullringer i örene og mammas lille gullhjerte rundt halsen
-Parfyme: Lancômes oui (skrives det sånn?)

Anonym sa...

Hurra, jag har ju också svart och blått! Svarta skor och vida byxor, mörkt mörkt grå tröja och kavaj, och en halv-transparent tunika med ränder i flera nyanser av blått och beige. Ögonskuggor i färg med tunikan, och så MAC Sophisto läppstift, en glansig men diskret bär-färg.

Anonym sa...

Dagens antrekk for glamorøse matematikere er:
* Brun klassisk ullbukse fra Benetton, – kjøpt for mange herrens år siden, men jeg finner den fortsatt glamorøs.
* V-utringet topp i hvitt med grafisk mønster i brungrønt, - litt usikker på hvor glamorøs denne toppen egentlig er, spesielt etter at jeg i går fikk høre at den så ut som en om pyjamasoverdel fra 70-tallet , men stoffet i stoffet i toppen (78 % silke og 22 % bomull), burde tilsi en viss glam-faktor, eller hva?
* Lyse rosa strikkejakke med hullemønster fra Benetton, - har masse klær fra Benetton da de har små størrelser. Italiensk str 38, passer lille meg perfekt!!!
* Svart lakk skinnbelte fra Oasis.
* Perlehalsbånd i rosa- og brunetoner, laget av er Sankuku smykkesett kjøpt på Panduro Hobby..
* Høye svarte skinnstøvler støvler.
* En del sminke og yndlings parfymen min Coco Chanell, mmm...
* Løst hår, - får ikke helt til håret mitt for tiden hvilket skyldes ettervirkninger av en unheldig klipp i august i år :'-(

Populære innlegg