torsdag, november 09, 2006

Nye parfymer fra Crabtree&Evelyn


Crabtree&Evelyn, tidligere ett av mine favorittmerker for mid-price kroppsprodukter, har kommet med to nye parfymer i høst: Lost og Found. Målgruppen er nok yngre enn den vanligvis er, og utifra beskrivelsen tror jeg kanskje ikke det er noe for meg - men jeg synes flaskene var litt fine. Dessuten er det ikke hver dag det kommer nye produkter fra den kanten - jeg har inntrykk av at de har færre ting enn noensinne, i allefall i Europa. Man må til USA for å få tak i nydelige Savannah Gardens, og finner du noe fra Nantucket Briar eller Spring Rain i Europa er du heldig. Vanilje-serien finnes ikke i det hele tatt lenger. De satser heller stort på de fire-fem duftlinjene sine - Rose, Wisteria, Freesia og Lily of the valley. De eneste man får tak i her i Norge i allefall. Men jeg synes ikke de er så spennende... Selv om rosehåndkremen dog er pure luxury.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du finner de fleste duftene her:
http://www.crabtree-evelyn.co.uk.
Jeg handlet hos Cr & Ev i Edinburgh forleden, og der hadde de et godt utvalg.
Elsker den nye serien Botanical & Mineral's Body Mist Verbena & Sage, akkurat det en trenger for en oppkvikker om morgenen :)

Glamourbibliotekaren sa...

Ja, de har definitivt mer i UK enn her - men dessverre ikke de jeg liker best. De finnes bare i USA og er nok på vei ut der også. Takk for tipset!

Anonym sa...

Det er en bitteliten Crabtree & Evelyn-butikk i markedshallen i Covent Garden. Kjøpte Nantucket Briar parfyme der i fjor. Det meste av utvalget hadde de i kjelleren. Der hadde de også skuffepapir. Angrer på at jeg ikke kjøpte det også.

Glamourbibliotekaren sa...

Ja, den butikken er fin. Der kjøpte jeg vaniljeparfymen før den forsvant fra markedet. Nantucket Briar er også fin! :)

Anonym sa...

Hej
Du kan købe via "Emily Rose shop" i DK, og købe rigtig mange af de efterspurgte produkter, og hun skaffer gerne hjem, hvad hun måtte mangle i sortimentet.
Skuffepapiret fra Nantucket Briar har jeg lige købt i Crabtree & Evelyn Shop i Hamburg City
Pia

Populære innlegg