fredag, desember 29, 2006

Glamorøs fredag (kanskje)


Jeg tror kanskje det er fredag i dag. Så snart juleferien er i gang, mister jeg all oversikt og blir både døgnvill og ukedagvill. Men om det så er fredag i dag, er det på tide med et Audrey-bilde. Her jeg er nå er det 9 minusgrader, snø og rim og nydelig sol - der jeg var inntil i går, var det 9 plussgrader og sterk vind og en god del regn. Med andre ord - jeg legger ut et sommerlig bilde av Audrey med fin kjole og katt på fanget. Det er lov å lengte til lysere dager!

Og dagens glamour er ganske casual - men middagsselskap i aften med høye hæler og Chanelparfyme skal det nok bli.

God helg alle sammen!

1 kommentar:

Frk. Frekkesen sa...

Trodde knapt mine egne øyne da jeg dumpet innom sida di ved en tilfeldighet, og er nå i ekstase! For en fantastisk blogg!!! (Sjekk gjerne ut undertegnedes blogg - så vil du forstå at et slikt kompliment ikke er dagligdags kost da jeg har en hang til sarkasme og negativitet) Vel, det var alt jeg hadde på hjertet for nå. Eller nei - vent litt - kan du ikke skrive en blogpost om "Det perfekte cocktailparty"? Mitt eneste nyttårsforsett for 2007 er å arrangere nettopp et fabelaktig cocktailparty. Salute!

Populære innlegg