torsdag, februar 08, 2007

Glamourspørsmål fra leser: Smashbox


Hei
Så fin blogg du har!
Jeg bare lurte på om du vet hvor Smashbox kan fåes kjøpt i Norge? Har nemlig lest at det har kommet hit til lands, men kunne ikke finne noen storelocator på siden deres..
Keep up the good work!
Mvh Julie


Hei!

Jeg har hverken hørt eller sett at de har kommet hit - hvor leste du det? Det er jo ikke umulig at det blir å finne her etterhvert, ettersom de har det både i Stockholm og København. Og det er jo alltid morsomt med makeup og parfymer som er "nye" for oss - ettersom parfymeriene her til lands sjelden fornyer seg... Så la oss håpe! Jeg synes det er et helt ok merke - jeg har noen øyenskygger og lipglosser fra dem; blant annet den på bildet over her. Dessverre falt den ned på badegulvet og ble pulverisert...


mvh

Glamourbibliotekaren

8 kommentarer:

Anonym sa...

Visage i Oslo selger Smashbox. www.visage.no

Kristine sa...

Smashbox får du på Visage i Oslo, de sender også pr. post.

Anonym sa...

Hoho, tenk at jeg kan bidra med å oppklare viktige spørsmål!

Smashbox selges på Visage make up i Oslo, i følge siste utgave av Elle.

God shopping!

Julie sa...

Jeg leste det i det siste nr av Det Nye.... skulle så gjerne hatt en såmm foundation primer:P Takk for svar=)

Anonym sa...

hei. Smashbox fås kjøpt på visage make up store ved politistasjonen på youngstorget. De har en helt killer highlighter, anbefalles :)

Anonym sa...

hei. Smashbox fås på visage make up store ved politistasjonen på youngstorget. Fab highlighter!:)

Glamourbibliotekaren sa...

ah, observante lesere! Takk, alle sammen! Og jeg som ikke så det sist jeg var innom Visage... kanskje det er lenger siden enn jeg trodde.

Julie sa...

Tusen takk, alle som har svart=) Jeg så ikke svarene før jeg la inn kommentar her:P Skal definitivt ta turen dit neste gang jeg skal til Oslo:P

Populære innlegg