lørdag, august 04, 2007

En reddende engel


Altså, det var moro å ha krøller for en dag, men håret mitt likte det ikke noe særlig. Jeg behandler det vanligvis veldig pent, føner det aldri, bruker aldri rettetang, sjelden hårspray eller andre produkter. Møtet med en krølltang og ekstremt mye hårspray var litt vel drøyt for det stakkars håret, særlig i og med at jeg var på et lite pensjonat langt inni de svenske Dalarna dagen etter da jeg skulle vaske ut krøllene: Kun en dårlig hotellshampoo, ingen balsam. Ikke en eneste butikk med anstendige hårprodukter i nærheten. Resultat: tørt høy. Og jeg har den følelsen fremdeles; dog kanskje mer inni hodet enn utenpå... Men nå skal i allefall denne vidunderkremen innta min manke. Jeg gleder meg. Og håper og tror det blir bra! Den har i allefall funket tidligere.

Ingen kommentarer:

Populære innlegg