tirsdag, januar 01, 2008

Konkurranse!


I forbindelse med at telleren nå passerer 500.000 besøkende, arrangerer jeg herved en liten konkurranse hvor du kan vinne en fin premie - intet mindre enn en av mine favorittplater, nemlig Ella Fitzgeralds "The Intimate Ella" fra 1960. Her kommer spørsmålet:

Hva er ditt aller aller beste glamourtips?


Send svaret ditt på mail til
glamourbibliotekaren@yahoo.com, og jeg må ha det i løpet av torsdag 3. januar. Det er jeg, Glamourbibliotekaren, som er the judge and the jury, og min vurdering kan ikke overklages. Det vinnende glamourtipset blir presentert her i bloggen så alle kan nyte godt av det. Og vinneren kan tilbringe det nye året med å glede seg over Ellas vakre stemme.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe! Ella vil vi ha! En halv million besøkende er veldig imponerende! Glamourtips avsendt!

Anonym sa...

De beste ønsker om et godt nytt år!

Det beste glamourtipset jeg har sett kom fra deg: første gang jeg var innom bloggen din handlet øverste bloggpost om å gjøre hverdagen glamourøs, bla drikke farris fra de beste glassene og ikke alltid spare det peneste, men bruke det og bli glad av det. Det har jeg tenkt mye på!

Ettersom det er ditt er jeg ikke med i konkurransen, men jeg ville fortelle om det likevel.

Tusen takk for en kjempefin blogg!

Glamourbibliotekaren sa...

Spilliv: Tipset er mottatt!

Anonym: Takk for påminnelsen! :) Det er et viktig glamourtips!

Populære innlegg