søndag, april 13, 2008

Dagens kjole



Dagens kjole ble båret av sopranen Silvia Moi under gårsdagens operagalla, og er designet av Undorn og Karina Kjenner Titze (som også hadde laget flere av de andre vakre kjolene). Den er virkelig nydelig, helt underbar, og den kledte Moi så utrolig godt! Det var fint å se sangere i litt mer moderne kjoler, og ikke de typiske standard-ballkjole-pufferm-greiene. Dessuten var hver kjole tilpasset sangernes personlighet og stil.

Thumbs up fra Glamourbibliotekaren!

(Foto: Per Marius Didriksen for UNDORN, gjengitt med tillatelse fra designeren)

9 kommentarer:

Anonym sa...

Nå har jeg kikket på web-siden deres, og der var det mye nyyydelig å se på! Noen som har peiling på pris?

Glamourbibliotekaren sa...

Niks, men DiN på Steen&Strøm fører merket..

Anonym sa...

Nydelig kjole! Denne syntes jeg også var den flotteste av alle i går!

Anonym sa...

Jeg satt å var helt målløs over nettopp denne kjolen - den kledde henne bare helt perfekt.

Det er ikke mine farger, men på henne satt den som et skudd.

Det var forresten mange fine kjoler både på scenen og i publikum i går.

- B sa...

Helt enig, denne kjolen var virkelig helt henrivende på henne!

Forøvrig storkoste jeg meg under åpningsgallaen, og jeg gleder meg til vi får anledning til å dra på en forestilling.

Glamourbibliotekaren sa...

Sol: Enig!

Fuji: Ja, hun kledte den utrolig godt!

B: Billettene rives vekk, så du får begynne planleggingen allerede nå! :)

- B sa...

Det er nok sant, men jeg regner med huset står i noen år. ;-)

Her må det skaffes barnevakt, og slikt kan ta litt tid...

Siljesfashion sa...

Karina Kjenner selger også direkte fra showrommet sitt, hvis dere lurer på pris er det bare å kontakte henne på nettsiden. Forøvrig lagde hun ifjor flere lange silkekjoler i de nydeligste farger (bla en i grønn, som hun gav til Sharon Stone). Karina syr for kvinner med fasong, så designen hennes passer de fleste og er verdt investeringen. Tror kjolene ligger på ca 2000 kr og oppover..

Anonym sa...

Jeg tror 2000,- er et litt lavt estimat, jeg har kikket på flere og mener å huske at jeg ikke har funnet noen under 4000,- hittils. De er helt nydelige, jeg går og funderer på å kjøpe en til et bryllup i sommer, men det er litt mye penger...

Populære innlegg