mandag, mai 19, 2008

Mandag morgen

Her har Anjelica Huston sett undertegnede snuble på rulleskøyter


Vanskelig å stå opp med et smil i dag - enkelte mandager er hardere enn andre. Deprimerende nyheter i avisen, kaldt ute, litt for dårlig tid. Men så snudde det... For mens jeg stod og ventet på grønn mann, skinte morgensola i ansiktet på meg, og en 90talls-hit på iPoden sendte meg rett tilbake til Santa Monica Beach, L.A., hvor jeg besøkte min søster for mange år siden. Og da jeg hadde gått over gata, fant jeg enda flere av disse små stemorene som ble plantet ut før helga - med navnet mitt på. Allright! Bredt glis nå.



Ha en fin dag, alle sammen!

2 kommentarer:

Jenny B sa...

Måndagmorgnar är inte lätta, men har man tur kommer det en liten solglimt ibland. Jag skulle just gå till jobbet, när radion började spela min nya favoritlåt, Black and Gold med Sam Sparro. Tack för det!

Anonym sa...

Jeg synes at mandagsmorgen er den letteste av alle. Ny uke. Ny start. Solen hjelper også på. Fredagsmorgen, derimot, er verre. Kroppen min tar helg litt for tidlig :)
Ha en fin dag du og!

Populære innlegg