søndag, juni 08, 2008

Dagens loppisfunn



Lekker LEKKER grønn mugge fra Hadeland.


8 kommentarer:

Anonym sa...

Wow, heldiggris! De muggene der er bare så fine :-). Farge og fasong og størrelse og adet hele. Grattis!

Anonym sa...

Min mor har den samme muggen! Søndagsmiddagens drikke, det være seg vann eller saft, ble/blir alltid servert fra den :)

Glamourbibliotekaren sa...

hagenpahytta: Ja, de er kjempefine! Har en høy gråsotet en fra før, arvegods fra farmor.

Ellen: Også er de geniale hvis man har isbiter i, for de ramler aldri oppi glasset..

Anonym sa...

Foreldrene mine fikk en slik og en i klart glass til bryllupet i 1965. Begge muggene lever i beste velgående, og de brukes hver gang vi er mange til bords. Gratulerer med innkjøpet!

Anonym sa...

ahh, bestemors gule saft!
Takk, NÅ fikk jeg sommer minner nå :D

Anonym sa...

De muggene er så fine! Skjønner ikke at ikke flere produsenter har kopiert den smarte isbitstoppe-helletuten, den er jo så bra!

Anonym sa...

Elsker loppis! Stilig og unikt, miljøvennlig, økonomisk - genialt!

Mie sa...

Jeg har en som er helt lik! Arvet etter min kjæres bestemor. Perfekt til herlige sommerdrikker :)

Populære innlegg