mandag, juni 09, 2008

Reprise: Finn stilen - Ved bassengkanten


(Ettersom jeg er litt lat, kjører jeg en reprise i dag. Denne collagen er faktisk nøyaktig ett år, og passer igrunnen like godt nå som da. Jeg har bare byttet ut solbrillene. Her er innholdet:)

Old-school glamour ved bassengkanten er vel noe å strekke seg etter. Denne badedrakten er fra Burberry (den har til og med Burberryrutet belte...), høyhælte sandaler fra Bottega Veneta, bredbremmet stråhatt fra J.Crew for å beskytte ansiktet mot solen, smykke fra Kenneth Jay Lane, sommerfuglmønstret kaftan fra Alexander McQueen om det skulle bli for mye sol... Solbrillene er fra Proenza Schuler, lesestoffet er et vintage Vogue fra 1939, og duften er en herlig beach-parfyme: Azurée Soleil fra Estée Lauder.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vel er det varmt, men dette var slapt.. Fyfy...:)

Glamourbibliotekaren sa...

Nå, bare vent - jeg har nemlig brukt tiden på spennende research som resulterer i en post senere i dag! :)

Anonym sa...

Helt uenig- collagen er like fin som i fjor! Denne er en av mine favoritter, takk for reprisen! Hilsen i fra regnfulle Trøndelagen...

Ragnhild sa...

Sommarfugl-blusen såg utruleg behageleg og svalande ut å ha på i varmen ved bassengkanten:-)

Anonym sa...

Jeg er enig med Hege. Denne collagen er kjempefin og den er faktisk en av årsakene til at jeg begynte å følge med på bloggen din. Og dessuten - takk for påminnelsen om at gjenbruk er viktig og riktig.

Populære innlegg