søndag, juni 01, 2008

Jeg har forspist meg.


I forrige post var jeg sulten og laget et mellommåltid. Nå er jeg så mett at jeg holder på å sprenges. Man skal ikke klage på sånt, man skal være takknemlig for at man får spise seg mett, men i kveld har jeg krysset alle grenser når det gjelder magemål.

Dette ble en festaften - jeg møtte igjen en god venn jeg ikke har sett på 14 år. Da sparer man hverken på kroner eller kalorier. En pizza parmigiana på Villa Paradiso var selvskreven, og when in Rome... jeg har nevnt det før, tiramisuen på Villa Paradiso er så nærme himmelen som man kan komme i Grünerløkkas kulinariske univers. Da må man også ta sin straff etterpå. Magen sprenges.

Derfor kan jeg ikke ha bilde av en mektig smoothie på toppen av bloggen. Istedet presenterer jeg en fin blomstereng rett nedenfor huset mitt. Og prøver å tenke på alt annet enn mat.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha.. Been there, done that! :) Også med italiensk, men det var hele tre retter da! Er ikke så ofte jeg gjør sånt, så man må jo benytte anledningen til å overspise skikkelig.. :p

wine-fueled narcissism sa...

hehehe... jeg kjenner meg skikkelig igjen i den følelsen der... det er bare en ting å gjøre, og det er å ta tiden til hjelp. :)

Glamourbibliotekaren sa...

Kamel: Det er jo egentlig et stort paradoks, for det som i utgangspunktet er kjempehyggelig blir jo en gigantisk nedtur. Jeg må lære meg å stanse i tide :)

Wine-fueled: Japp :) Jobber med saken.

Anonym sa...

Kjenner til det å spise for mye ja.
Har forspist meg på gode kaker selv i helga.
En beskjed til Ca: lyktene får du tak i på Kid Interiør. 30% avslag på de ensfargete lyktene. De er kjempefine!

Populære innlegg