fredag, september 19, 2008

The Godfather

Nu dansar vi loss, tjejer!



Jeg dediserer denne helgen til Stevie, og begynner med "Another Star" - låta han avsluttet Stockholmkonserten med i 2004. Alle gikk syngende ut fra stadion; "lalalalalaaalalalalala-aaa..."

ahhhh.



Deretter Superstition! Groove on!






Også "My Cherie Amour" som jeg og Glamourgemalen danset til i bryllupet vårt (vi hadde blant annet vårt eget Stevie Wonderband bestående av musikalske slektninger og bryllupsgjester).





Enda en perle "fra Songs in the key of life".




Mary wants to be a superwoo-oman...


Obs! Det er ikke utsolgt!! Hamar er stedet å være i morgen, dere. Ring Billettservice nå!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Hei hei!

Jeg lurte på hvilke Stevie Wonder album man burde kjøpe jeg? Har ingen fra før dessverre, men tenkte å få kjøpt noe... Han er jo bare vanvittig bra :) Takk for at du legger ut slike tips!! :)

Glamourbibliotekaren sa...

Hei! Første bud: Styr unna samleplatene i første omgang. Platene hans er så helhetlige og fine at det er dumt å plukke herfra og derfra. Begynn med "Innervisions", "Songs in the key of life", "Talking book" og "Fulfillingness' first finale", fortsett med "Music of my mind", "Where I'm coming from" og "My cherie amour", og ta deretter for deg åttitallet med "In square circle", og "Hotter than July". Plata fra 2005, "A time 2 Love" er også et must. Happy shopping! :)

Anonym sa...

Tusen tusen takk!! :) Nå skal jeg gå amok med kredittkortet på Play :)
Jeg har fått utvidet musikk horisonten min etter tipsene du har lagt ut om musikk... blitt helt bitt av Jazz basillen :)

Ha en glamorøs fredag og kos deg på konsert!

Glamourbibliotekaren sa...

Så morsomt! Intet gleder en glamourmusikkbibliotekars hjerte mer :)

wine-fueled narcissism sa...

Jeg får seriøst tårer i øynene og klump i halsen når jeg tenker på at jeg kommer til å gå glipp av konserten i morgen. :( Jeg ber til musikkkgudene om at jeg ikke har gått glipp av min siste sjanse.

Smil bredt og svai hodet fra side til side for meg, glamourbibliotekar!

Glamourbibliotekaren sa...

Jeg lover å svaie til jeg blir svimmel og ramler!!

wine-fueled narcissism sa...

Haha! Takk. Snufs...

Glamourbibliotekaren sa...

Det er billetter igjen ennå...

Anonym sa...

Perfekt oppladning til morgendagens konsert. Å som jeg gleder meg!! Jeg blir helt på gråten bare ved tanken!

Anonym sa...

Kjenner jeg blir litt misunnelig, dere kommer til å få en superkveld, det er jeg sikker på! Men med min sørpeforkjølelse frister det ikke å farte ned til Hamar.Ikke engang for Stevie. :-( Svai litt for meg også!

Populære innlegg