onsdag, november 12, 2008

Bare en liten festlig forandring for en kveld..

15 kommentarer:

Anonym sa...

hahahahahahahaha!!! :)

Snåta sa...

Men det holder med en kveld, tror jeg:-)

Anonym sa...

Namnam.. Liker det!

fru winther sa...

Ey! Det er JUKS å legge fram USPISELIGE macarooner, hvor lite de nå enn legger seg på sidebeina ;-)

glamoursosiologen sa...

aaaaaa fantastisk!

AstridVU sa...

Hmmm - hvorfor ser jeg bare tapeten på alle sider utenom førstesiden din? Sulten nå :)

Smilla sa...

Hahahahaha! Nå lo jeg faktisk høyt!!

Anonym sa...

Nå ble jeg SULTEN!

Anonym sa...

Hmm....nå ble siden din jammen spiselig også.:))
Nam,nam...

Anonym sa...

Oj oj oj!!

C-mor sa...

Hærlig:D

Lekkermunn sa...

Hehe - herregud, den var litt slitsom:-)

wine-fueled narcissism sa...

Fabelsktig! Jeg liker det jeg. :D

Anonym sa...

hahahahahahaha :)

me like :)

Glamourbibliotekaren sa...

Håper noen av dere har iMac med riktig bred skjerm :-D Der kommer det nemlig dobbelt så mange macaroons som på en vanlig kjedelig liten pc-skjerm.

Populære innlegg