torsdag, januar 15, 2009

Dagens kjole


Tawny Garden fra Anthropologie. Eventyrlig.

9 kommentarer:

Anonym sa...

tror dette er den perfekte kjole :-) nydelig farge &snitt!

fru winther sa...

Å fyttameg for en vidunderlig vakker kjole! ALT er fint på den!

Anonym sa...

Å, for en nydelig kjole!

hh sa...

Ah, denne var så vakker at jeg kommer til å drømme om den til langt etter at årets sommer er slutt...

slingback sa...

Overjordisk, var den...
Sjekker innimellom på anthropologie.com om de har begynt å sende til Norge - håper fremdeles. Du har ikke funnet en måte lure dem til å sende til oss på?

Ragna sa...

Elsker den fargen, det er definitivt en av mine favoritter :-)

Husmor i nød sa...

Ville bare si fra at du har fått en award av meg - du kan se på bloggen min hvis du vil vite mer.
PS: og kjolen er nydelig:-)

Anonym sa...

Hvor blir det av glamorøs fredag? Har glamourbibliotekaren forsovet seg?

Glamourbibliotekaren sa...

Kjersti: Ikke langt unna, i allefall!

Koldfru, Glamourfilolog og HH: Mmm. Enig.

Slingback: Nei, faktisk er jeg ikke så ivrig etter å bestille klær på nettet. Jeg liker å prøve, synes det er kjedelig å måtte sende klær tilbake som ikke passer, og derfor nøyer jeg meg med å kjøpe klær fra Anthropologie når jeg er der borte. Jeg kjøper generelt veldig lite klær, så det er overhodet ikke noe offer å bare handle der én gang i året eller deromkring.

Ragna: Samme her, jeg har etterhvert noen plagg og accessoirer i akkurat den grønnfargen :)

Husmor i nød: Å så hyggelig, tusen takk! Det var en fin award.

Anonym: Så så :)

Populære innlegg