onsdag, juni 24, 2009

Purrrrrrrrrrrrrr

Denne katten skal jeg passe i to uker i sommer! O lykke!

10 kommentarer:

Hanne sa...

Lykke til med pusekos!

Anonym sa...

den er SÅ fin! heldige deg!
gurun kringkastar

rosaengler ♥ sa...

ååååå såå heldig du er.. den var jo nydelig :)

Arkivaren sa...

Ja det er lykke!!

Lady Mju sa...

Nydelig katt. Grunnet allergi i huset må vi nøye oss med katter i plysj eller helst på bilde. Så jeg kan bare gjenta meg selv: nydelig katt.

Frøkna på Haugen sa...

Å, for en nydelig pus! :-) Kattepass er så koselig! Etter 17 år i samme tjeneste, blir dette det første året jeg dessverre må gjøre noe annet. Skikkelig trist! Håper dere kommer til å kose dere sammen! Nå ble jeg skikkelig misunnelig.

Anonym sa...

Aawww! Nydelig!

Glamourbibliotekaren sa...

Alle: Den er veldig veldig pen, og har en svart-hvit kompis som jeg også skal holde et øye med!

Anne sa...

ja!

Anonym sa...

Nydelig pus! Heldige du! Lykke til!!!

Populære innlegg