mandag, november 02, 2009

Finn stilen: November

Jeg satt i mine egne tanker og drømte om snø. Jeg kastet et blikk ut av vinduet - og det snødde! Veldig slapsete riktignok, av typen som smelter lenge før det treffer bakken, men allikevel! Ergo blir novembers collage full av ullklær, i en total kræsj av mønstre og farger. Stikkord for måneden: Mismatch!



Duffel fra Debenhams, grå strikkegenser fra Max Mara, rutete skjørt fra Uniqlo, rutete skjerf fra Mulberry, lue fra Topshop, vinterstøvler fra Nike, vanter fra American Eagle Outfitters, varm parfyme fra Dior (Poison), ingen veske ettersom man må ha ledige hender til å kaste snøballer og lage snøengler. Hvis det nå bare kunne komme snø som ble liggende...

7 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha så herrrrlig uhøytidelig:-) *kaster en luftsnøball*

Glamourlektoren sa...

Ransel på ryggen, så er hendene fri. Har gjenoppdaget ryggsekkens fortreffelighet siden jeg pt går på krykker. Herlig vintercollage!

Anonym sa...

Så vakre klær! Jeg har virkelig sansen for ruter. :)

fru Storlien sa...

Åh,inspirasjon! strikkepinnene klaprer mellom meg og pc-en.

Anonym sa...

Ville bare rette opp i noe du skrev på søndag,allehelgensdag. Dette er dagen til minne om alle helgnene som ikke har sin egen dag,som St Hans( til minne om Johannes døperen,)eller Olsok ( til minne om Hellige Olav). I dag derimot, altså dagen etter allehelgensdag, er det alle sjelers dag,
til minne om alle dem som har gått bort.
Uansett,Mozart kan spilles alle dager.

Nanne sa...

Herlig collage! Hvor finner du inspirasjon til alle disse flotte antrekkene du setter sammen?

Glamourbibliotekaren sa...

Anonym: ja! :D

Glamourlektoren: Hjelper ikke når man skal lage snøengler! :D

Fair: Samme her. Har altfor lite rutete klær hjemme.

Fru Storlien: Way to go!

Anonym: Takk for oppklaring! Der ser man hvor mye vranglære man plukker med seg i skoleverket :)

Nanne: Aner ikke. I går var det snøen. Eller sluddet.. :)

Populære innlegg