tirsdag, november 24, 2009

I hear you're mad about Brubeck







Strange Meadow Lark (Brubeck)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hei! Måtte smile da jeg så at to av mine musikkfavoritter kom med her; Brubeck og sitat fra Steely Dan :) Jeg var så heldig å være på konsert med Brubeck i Oslo, for ca 10 år siden tror jeg det var, han var da selvsagt en eldre herremann - men helt fantastisk.
Tone

Glamourbibliotekaren sa...

I hear you're mad about Fagen.. :) Har aldri hørt Brubeck live, men har hørt Steely Dan - i Stockholm!

Anonym sa...

Hadde vært toppen av lykke å få med seg en Steely Dan-konsert. Og hvis du ikke har den fra før; anbefaler på det varmeste Donald Fagens soloalbum "Kamkiriad" fra -93 - - behagelig & sommerlig:) tone

Glamourbibliotekaren sa...

Jeg husker hvor jeg satt da jeg leste anmeldelsen på "Kamakiriad" i Dagbladet - på et hotellrom i Hellas, mai 1993. Jeg liker "The Nightfly" aller best, den er en av mine absolutte yndlingsplater. "Morph the Cat" fra 2006 er heller ikke ille!

Glamourgrammatikeren sa...

Ah - glimrende musikk! Akkurat det jeg trengte etter en hard arbeidsdag.

Populære innlegg