onsdag, november 11, 2009

Morgenens soundtrack

Min iPod har tendensen til å velge musikk jeg trenger akkurat der og da. Ingen forstår meg som den. Som i dag, litt halvtrøtt, snublende rundt i mørket på vei til jobb - og der kommer høstens største juvel, nemlig den tidligere omtalte "Music is a princess" fra Prefab Sprouts nye plate. Og deretter kom perlene trillende. Så dette, kjære lesere, preger min dag i dag - alt jeg gjør, alle valg jeg tar i dag, kommer av morgenens soundtrack som satte stemningen. Jeg tenkte kanskje dere burde få høre dem også.
















Dette kaller jeg en flott start på dagen. Music is a princess, I'm just a boy in rags.

6 kommentarer:

Amélie sa...

For en fin liste! Mange nye for meg. Takk for at du deler sånne ting - denne falt i god smak hos meg :)

Leila sa...

For en bra start på dagen, og for en klok iPod:) Takk som delte, flere fine (den første f.eks. er jo så fin, men visste ikke navnet på den før nå).:)

Princess of many sorts. sa...

Hei:)
Denne er det lenge siden jeg har hørt, men digget Montell veldig på min yngre dager:)
SP

Elisabeth sa...

Jeg har blitt så stor fan av Prefab Sprout etter at du skrev om dem her! :D

Glamoursjefen sa...

"Music is a princess" er en av mine desiderte favoritter for tiden. Har også skaffet meg Prefab Sprout sin siste CD og der er det mange andre flott sanger også! Paddy har virkelig ikke glemt det! :) Så hvis du ikke har hørt hele den nye CD sier jeg bare: Løp og kjøp! Hørte jeg glamorøs lørdag?

Glamourbibliotekaren sa...

Amélie: Så hyggelig :)

Leila: Ja, den er klok!

For your soul: Jeg har denne låta på en R&B-samleplate tror jeg!

Elisabeth: Ah, så bra! Sånt liker jeg å høre! :)

Glamoursjefen: Er du gal, den har jeg kjøpt forlengst :)

Populære innlegg