torsdag, desember 10, 2009

Glamourbibliotekarens adventskalender: Luke 10

Hvis du har et lite digitalkamera, ta det med deg hvor enn du går. Hver gang jeg legger det igjen hjemme, kommer jeg over ting jeg gjerne skulle tatt bilde av. Sånn som dette nøkkelhull-formede vinduet i en bygård i Helgesensgate. (Heldigvis hadde jeg med kamera neste gang jeg gikk forbi...) Man ser verden på en annen måte når man begynner å oppdage at det er motiver overalt. Så kan man gjøre noe kreativt ut av det også. Pøse dem ut i en blogg, sånn som jeg gjør... eller lage fine kort og sende i posten til noen. Lage julekort!

6 kommentarer:

Anita sa...

Stilig! Er ikke flink til åta med kameraet, men skal i det minste investere i en mobil med litt bedre kamera på, og den tar jeg jo med overalt...

Princess of many sorts. sa...

Hei:)
Er så enig, etter at jeg startet blogen min ser jeg alt på en ny måte. Alt er potensielt foto.
Alt er vakkert og man har bare lyst til å dele alt det fine rundt seg.
Sp

Leila sa...

Kan jeg spørre hva slags kamera du har, Glamourbibliotekar?

Glamourbibliotekaren sa...

Anita: Lurt!

Princess: nemlig!

Leila: Et Fuji Finepix av eldre modell, snart klart for utskiftning! :)

Leila sa...

Sv: ah, takk. Det har jo gitt veldig fine bilder frem til nå:-)

Selv har jeg et dåårlig kompaktkamera, og et superbra gammelt Nikon D70 - som skuldrene mine dessverre sjeldene r i stand til å bære...

Jeg vurderer en av disse nye kompakt-speilreflekshybridene, a la Olympus P1.

Dictuzina sa...

Så smart :)

Populære innlegg