Skulle gjerne kjent roseduft! Men værsågod: http://lillesolflekk.blogspot.com/2010/08/om-kjedebrev.html
jo takk! Svarte på noe lignende tidligere en gang - her :)
Jeg kan kjenne duftene, for bildet er så vakkert!
takk :)
Legg inn en kommentar
4 kommentarer:
Skulle gjerne kjent roseduft! Men værsågod: http://lillesolflekk.blogspot.com/2010/08/om-kjedebrev.html
jo takk! Svarte på noe lignende tidligere en gang - her :)
Jeg kan kjenne duftene, for bildet er så vakkert!
takk :)
Legg inn en kommentar