Hei! Herlig musikk du hadde på sensommerlista di! Passer glimrende til min oppfatning av den deilige årstida. Også i dag var den perfekt i nydelig høstsol.
Nydelig sol i Frognerparken idag også. Rikelig med løv både under og på trærne. En av rosesortene er fortsatt i full blomst, kanskje noe for hagen neste år? Ekstrabonus idag ble å oppdage en ny favorittstatue, en dame som hviler seg i et tre. Hun er så avslappet og vakker. Jeg later som det er meg....
5 kommentarer:
Elsker solen på denne tiden av året:)
Ha en fin Søndag - SP
Hei! Herlig musikk du hadde på sensommerlista di! Passer glimrende til min oppfatning av den deilige årstida. Også i dag var den perfekt i nydelig høstsol.
Høst kan være så ganske så fint hvis man bare legger godsida til:)
Nydelig sol i Frognerparken idag også. Rikelig med løv både under og på trærne. En av rosesortene er fortsatt i full blomst, kanskje noe for hagen neste år? Ekstrabonus idag ble å oppdage en ny favorittstatue, en dame som hviler seg i et tre. Hun er så avslappet og vakker. Jeg later som det er meg....
Nå er sola borte, men det ser ut som at du nøt den mens den var der. Ha en fin uke!
Legg inn en kommentar