mandag, mars 14, 2011

Hilsen fra Library Hotel

Hei dere, beklager lousy blogging de siste dagene (alt har vaert forhaandsprogrammert siden foer helgen...), men jeg befinner meg i min andre hjemby og er stort sett ikke saa mye paa nett! Med unntak av tidlig morgen, saann som naa - et a-menneske som reiser fem-seks timer tilbake i tid faar plutselig et par timer foer verden vaakner om morgenen. Starbucks over gata aapner halv seks, lastebilene dundrer forbi, byen vaakner sakte til liv, og straks skal jeg vekke min mann som tilpasser seg New York-doegnrytmen helt utmerket - han lever egentlig alltid i den, samme hvor i verden han er.

Vaaren begynner aa komme her, snoeklokker og krokus i parken, deilig aa sitte paa en benk i sola og nyte livet. Ikke noe stress. Life is good.


17 kommentarer:

tonemor sa...

Endelig, så fint å høre litt fra din kant igjen. Nyt litt tidlig vår, vi er flere som drømmer om det. I mellomtiden får vi skaffe perleblomster, krokus og løkblomster fra butikk. Og nyte lyse dager selvom snøen ligger høy.

Synne sa...

Åh, heldiggris! Vårtegn høres herlig ut, og for et flott hotellnavn! Kos dere videre!

Hermia Says sa...

Åh! Fantastiskt!! Igår, tror jag det var, pratade min man och jag om att vi måste dit. Snart. Ser så mycket fram emot fler rapporter. Önskar er en underbar resa!

glamouringeniøren sa...

Høres fantastisk ut. Nyt det!
White chocolate mocha fra Starbucks hvis man ikke husker helt feil :)

trine sa...

Heldige du! Nyt våren i Bryant Park! Jeg er misunnelig, selv om det er under ett år siden jeg var der sist, så rykker det i NY-hjertet mitt!

Katrine sa...

Post et bilde fra Bryant Park også da:-)

Anonym sa...

Heldiggris! Kos dere! :)

Anja sa...

Åååå, jeg er så misunnelig at jeg nesten dør på meg!

Jeg har pløyd gjennom New York-etiketten din flere ganger de siste ukene, jeg har såååååå lyst å dra dit, og egentlig lurt litt på når din neste NY-tur skulle bli. Var jo en stund siden sist nå, ikke sant?

Kos deg, blogg MASSE om livet der borte, og så skal jeg leve litt gjennom deg de neste dagene :p

Glamoursjefen sa...

Åååå - heldiggris! Kos deg og nyt favorittbyen!!!

Jamme sa...

Det høres utrolig deilig ut! Jeg har aldri kommet så langt som å dra til New York selv, men etter det jeg har hørt og lest skjønner jeg at det er lett å bli hekta!

Anita sa...

Å... New York.... Heldiggris!

Marta sa...

Å herlighet; New York og Starbucks, kom til meg! Eg er ein aaanelse missunt her eg sit og skriv om Holberg og 1700-tal... Men ellers deler eg ditt gode vår-humør, og ønskar deg eit kjempefint opphald i storbyen! :)

Anonym sa...

jeg skal til NY og Library Hotell 20. april :-).mette

koristen sa...

Åååh, så deilig! Hilse NY fra meg :-)))

Frøkna sa...

Åh så deilig. Du er heldig :) Nyt dagene.

Glamourbibliotekaren sa...

Alle sammen: Takk og takk!

Glamouringenioeren: Jeg ga igrunnen opp den i Barcelona for tre aar siden, da jeg fant ut at den var mer dessert enn noe annet. Har gaatt over til Skinny Vanilla Latte; alt fra Starbucks smaker samme soelete kliss uansett. Jeg er og blir et temenneske!

Anja: Ja, altfor lenge, hele tre aar!

glamouringeniøren sa...

Haha, ja. Det er heftige greier de serverer. Hørte om den nye Trenta størrelsen for en tid siden, skremmende.

Kos deg, uansett hva som er i koppen :)

Populære innlegg