torsdag, juli 21, 2011

Innkjøp

Ingen stor materiell fangst i Berlin, det var heller ikke planen - men hodet og hjertet er fullt av sommervarme, god stemning, fortauskaféer under kulørte lykter om kvelden, og selvfølgelig av god musikk. Og DET var planen.

Men aldri en reise uten plater og bøker! Sju plater fra underetasjen i Dussmann das Kulturkaufhaus - den store klassiske platebutikken (jazz i andre etasje!), hvor man kan tilbringe timer. Tre bøker fra den engelske bokhandelen i samme hus (hvorav bare to er med på bildet) - bl.a. en Paul Auster og en rosa bok om kjoler som så passe lettlest ut for en sløv sommerdag. To fargerike skjerf fra en secondhand-butikk. Og en Stetson-hatt. Den skal skjerme hodet mitt for solstrålene (som foreløbig lar vente på seg?) og dekke til ansiktet mitt når jeg sovner i hengekøya.

I tillegg noen LP-plater, kanskje jeg tar bilde av dem senere.

3 kommentarer:

Synne sa...

Noen små souvernirer hører liksom med når man har vært ute på tur! Den kjole-boken kan sikkert være inspirerende å bla i, og solhatt er tingen!

Glamoursjefen sa...

Ser ut som en flott fangst,synes jeg! :)

Glamourbibliotekaren sa...

Jeg er meget fornøyd!

Populære innlegg