onsdag, desember 21, 2011

Årets korteste dag

Første juleferiedag, og jeg holder på kose meg halvt i hjel! Særlig i skumringen. Jeg sitter ved spisebordet og kikker ut på himmelen som endrer farge, og suger til meg førjulsstemningen som en svamp.


Særlig etter at jeg kjøpte nye julegardiner (!) i går. Røde og stripete; det ble så lunt og varmt her inne! Det er nesten så man ikke vil gå ut, bare sitte inne og humre fornøyd og smile fårete.


En blomstrende hawaii-rose gjør at jeg har Bing Crosbys Mele Kalikimaka på hjernen.



2 kommentarer:

Stine Arkeologine sa...

Så deilig! Har den samme, gode følelsen i kveld. Barna sover, jeg drikker te og ser ut på rogna som fikk hvite greiner i dag og på spilleren snurrer nettopp Bing Crosby med sin varme og fine stemme. Akkurat nå synger han "The littlest angel", den er så fin.

Kos deg videre med ferien og takk for de fine og stemningsfulle innleggene dine gjennom adventstida. Bloggen din hjelper meg å slappe av i en travel hverdag. :-)

Glamourbibliotekaren sa...

Mm, julefreden senker seg! :) Hyggelig at du slapper av med bloggen!

Populære innlegg