torsdag, oktober 18, 2012

Den siste uka via Instagram


Høststemning i stua. 
(Malerikaos i bakgrunnen, vi skal omorganisere veggen litt.) 




Noen av høstparfymene.




Når dette deiser ned i postkassa, får jeg stjerner i øynene og begynner å legge ferieplaner.



To grader inne i hytta i helga. Da var det fint med en kopp te. Den måtte styrtes, for den begynte å bli kald etter få sekunder.




Den beste boktittelen. Denne skal jeg definitivt lese neste gang jeg er på hytta.



Jeg rydder i postkort og brevpapir.


Valmuefrø.


1 kommentar:

Synne sa...

Veldig kjekt med sånne oppsummeringer når man ikke får sjekket Instagram like ofte som før! Jeg har endelig fått nett i min lille leilighet, men må bruke kabel, så den trådløse mobilsurfingen må fortsatt finne sted på kafé eller bibliotek. Heldigvis er det mange av begge deler her i Paris! Ha en fortsatt fin uke!

Populære innlegg