fredag, oktober 12, 2012

Finn stilen: Oktober


Når høstmørket senker seg må man ta i bruk litt kraftige farger - på tilbehøret, om ikke annet. Knallgule støvler er ikke dumt! Halvveis matchende skjerf fra Asos, kjole med små rever på fra Orla Kiely, ullkåpe fra Marc Jacobs - jeg er svak for den type frakker/kåper - særlig sammen med helt enkle unisex-ull-luer uten noe dilldall på. Det minner meg veldig om New York, derav et eks innrammet New Yorker. Blush fra Chanel, skrivemaskinsmykke fra Modcloth, Serge Lutens Vetiver Oriental, og en grønn Zatchel-veske. Så kan man hoppe glad og fornøyd på alle frosne sølepytter på vei til jobb og skole! 

6 kommentarer:

Mariaflyflyfly sa...

De gule gummisene har jeg!
....men de er for trange. :(

Marianne sa...

Denne var litt morsom. Har knalloransj cardigan, samme grønnfarge veske og brunmønstret kjole. Føler meg superhøstflott i kombinasjonen, spesielt nå når det er så fantastiske farger ute! :o)

Stine Arkeologine sa...

Kjempefint! Jeg flytter gjerne inn i den kjolen. Og kåpa også. Med veska over skuldra. I gule støvler. Ja alt sammen faktisk, sølepytter også! :-D

Synne sa...

Fine fargekombinasjoner! Jeg får snart støvler flydd inn fra Norge, og skal på jakt etter en varmere kåpe. Ikke meg imot om jeg finner en grønn en!

Ine sa...

Veldig fin oktober-stil! Jeg fant en fin grønn kåpe for noen uker siden, og nå har jeg tatt den i bruk. Deilig å ha en kåpe med farge når dagene blir mørkere! Ha en god søndag!

Glamourbibliotekaren sa...

Mariaflyflyfly: Isj, trange støvler er ikke noe særlig!

KindleJoy: Fargesprakende natur nå! Fint å matche.

Stine Arkeologine: Samme her!

Synne: Jeg har funnet fram min grå duffel, koselig det også!

Ine: Heldiggris!

Populære innlegg