tirsdag, april 22, 2014

Den beste påska!





For en NYDELIG påske det har vært! Først våren i Amsterdam, så nesten sommer her hjemme. Siden fredag har vi knapt vært inne, vi har bare vært ute i hagen. Eller i hvitveisskogen. 




Vi har innviet mine nye tekopper fra Rijksmuseum. 





Hørt på fine soulplater - her representert av Teddy Pendergrass- 




Jeg har lest bøker ute i sola, og drukket mange mange liter påskete. 




Som for eksempel denne økologiske fra Amsterdam. 



En av mine hawaiiroser har blomstret!


Vi har hørt på radio - akkurat her var det påskeoratoriet av Johann Sebastian Bach. 




Mine elskede primulaer blomstrer så fint. 




Vi har gått turer i skogen og langs jorder. 




Og vi har tilbragt fredelige kvelder ved sjøen. 




Frokostplassen foran huset hadde sesongpremiere.




Og benken under morelltreet ble kraftig innviet; her med kanelboller og pærecider. 



Det aller beste: På påskas siste dag begynte magnoliaen vår å blomstre!! 
Mange mange knopper. 


3 kommentarer:

Siri sa...

Helt nydelige bilder. Du er så flink til å få fram stemning! Jeg har hatt verdens travleste dag på jobb, også går jeg inn i bloggen din, ser disse bildene og får sjelefred. Takk for en herlig blogg!!

Eli sa...

Så herlig dere har det i vårhagen! Takk for inspirasjon!

Glamourbibliotekaren sa...

Siri: Takk for fine ord! Glad for å inspirere!

Eli: Bare hyggelig!

Populære innlegg