torsdag, april 17, 2014

Night of the living dead

Ånei! Jeg trodde vi slapp unna dem i år..


..men de strømmer ut fra eggene!!



Klatrer opp i lysestakene!


Forsøker å hacke datamaskinene våre!



Stopper opp og hyler de mest grusomme og gjennomtrengende skrik!



Nei, ikke brillene mine!!


Noen gir oss klare beskjeder om hva som er i ferd med å skje!!


 Andre befrir de stakkars fangene! 


I AM YOUR CAPTAIN NOW. 



(Jeg gjentar, hvem trenger påskekrim??)




Tidligere kyllinggrøss:
2013
2012
2011
2010
2009
2008

9 kommentarer:

Hermia Says sa...

Hu, de blir värre för varje år... Har några betydligt mer beskedliga exemplar hemma hos mig :)

Kjersti sa...

Herlig! God påske :)

Stine Arkeologine sa...

Ha ha! Dette er jo rene Alien (og hjelpe meg). De søker nok etter sin felles moder, Kyllaug.. :-)

Anonym sa...

så det er ikke lett å forstå for meg å lytte til radioen påske krim ; Jeg kan bare si at du godt fotografert straffesaken. Vel, ære for disse små kyllingene så troverdige i sine bevegelser og modig. (Regissøren dramatisk, er også bra !) . (Vel så denne gangen vil jeg ikke kalle til: - Hjelp !) "Brigitte Bardot", beskyttelse av dyr)! god påske! ( bruno )

Renate sa...

Kan faktisk høre dem - "Exterminate all humans"... Skikkelig påskeskummelt!

Anglofilia sa...

Hysterisk morsomme! En "påskehøydare" for meg hver gang!!

Synne sa...

Hahahah! Meldingen på telefonen!

koristen sa...

Haha, herlig :-D

Anonym sa...

Grøss og gru!

Populære innlegg