mandag, juni 13, 2016

Juni-favoritter


Kom plutselig på at jeg helt glemte mai-favorittene! Det får bli til neste år. Her er det jeg liker ekstra godt nå denne måneden!


  • Paul Simons nye LP "Stranger to stranger". Gleder meg til konserten i oktober! Har hørt han live to ganger før, en gang i Berlin og en gang i Oslo, og han er så proff både på plate og konsert. En av de største i vår tid. 
  • Harney & Sons peach iste. Et must i sommervarmen! Jeg synes iste ofte er mye mer forfriskende enn kullsyreholdige drikker.  
  • Margaret Atwood "Moral disorder". Denne ukas lesning, som jeg ikke klarer å legge fra meg men heller ikke vil bli ferdig med. 
  • Andalou dagkrem. Mild, lett og fin, akkurat som jeg liker kremer. Den har spf 18, men jeg bruker som regel solkrem med mye høyere faktor uansett. 
  • Estée Lauder Azurée Soleil. Et lunchinnkjøp i juni 2007 mener jeg, jeg sykla til parfymeriet og slo til så snart feriepengene var på konto. Tropiske blomster, krydder og en dæsj old-school sololje!
  • Et par enkle øredobber med lyserosa stein, fin til sommerbrun hud. 
  • Kenzo Eau de Fleur Magnolia. Bursdagsgave fra mannen min for noen år siden. Nydelig magnoliaduft i retning sitrus, kjempefin om forsommeren!
  • MAC Viva Glam Cyndi lipstick. Korallrød leppestift, akkurat den fargen som er finest akkurat nå. 
  • Rosene i hagen vår. Akkurat nå blomstrer det så intenst på alle kanter at jeg nesten ikke klarer å dra derifra... kanskje man burde ta ut ferie når hagen er aller, aller penest?

2 kommentarer:

A + K = ♥ sa...

Roserne er bare så smukke for tiden :D

- A
www.venterpaavin.blogspot.com

Anonym sa...

Nå er det fint ja. Her om dagen kjørte vi forbi en eiendom som hadde en hel rosevegg mot veien. Jeg ville stoppe og ta bilder, men mannen sa nei ;)

Populære innlegg