lørdag, desember 31, 2016

2016-kavalkade, del 2


Den årlige Paris-turen fant sted i april. Vi vandret hånd i hånd langt boulevardene med en bittebitteliten hemmelighet i magen. Det satte en ekstra romantisk spiss på ferien! 


Så forsvant han også. Dette bildet tok jeg på en konsert på en bitteliten klubb i København i 2010. Jeg stod to meter unna Prince. 



Tidlig i mai kom en etterlengtet godværshelg, og morelltreet duftet så vidunderlig. 



Et lite teselskap måtte til. 


Mannen min snekret en daybed til verandaen, og vi fikk dermed et nytt uterom hvor jeg tilbragte så å si hele sommeren!




Så begynte den gule rosebusken å blomstre. Den er like himmelsk hvert år. Å sitte der på benken med en kopp te i morgensola, barfot og iført morgenkåpe, omgitt av nydelige roser, den eneste lyden man hører er lykkelige humler.. Og i år med en liten en i magen. I år var det ekstra fint.



Hageselskaper ble det en del av i 2016, flere av dem i juni. 



Og dette ble favorittplassen! Ved den blomstrende hurdalsrosen. 


Deretter gikk jeg ut i tidenes lengste sommerferie. 
Del 3 av 2016-kavalkaden kommer i morgen!

Ingen kommentarer:

Populære innlegg