mandag, januar 16, 2017

Fin søndag


Vinterpasteller på kjøkkenet en tidlig søndagsmorgen. Jeg stod opp litt tidlig for å fikse til selskap.


Så kom sola opp, og spurvene hoppet rundt i hekken og ventet på mat. 



Jeg hadde besøk av barselklubben min, dvs Ine og Maren. Sist vi møttes, hadde alle baby i magen. Nå er to av dem ute! (Ingefærkjeks tror jeg forresten er mitt favoritt-tilbehør til te.) 


To små venninner møtes for første gang. 



Tekanna ble fylt opp jevnt og trutt hele dagen. Det var juleteene som fikk kjørt seg; Lussete og Cachemire primært. 



Gjestene hadde med en blomst! Veldig hyggelig. 


Mannen min har også fått blomster, han ga ut ny plate på fredag.


Januarsøndager er det beste med januar synes jeg. Da sola skinte inn i stua og kjøkkenet, og vi til og med måtte sette opp vinduet litt (siden jeg fyrte så hardt i vedovnen), fikk jeg vårvinter-stemning. Ikke så lenge igjen til det. Men først litt vanlig vinter! 





6 kommentarer:

Ine sa...

Takk for en veldig fin søndag!

Marit sa...

Så hyggelig alt ser ut. Veldig fasinert av hjemmet ditt!

June sa...

Ser skikkelig hyggelig ut!

Maren sa...

Det var så koselig!

Glamourbibliotekaren sa...

Ine: Selv takk! :) Velkommen tilbake!

Marit: Takk for det! Trives godt her :)

June: Det var det! :)

Maren: Absolutt! Velkommen igjen :)

Trude sa...

Så koselig det ser ut. Innrømmer at jeg bruker arkivet i bloggen din mye, for å gå tilbake og se stemninger som dette. I den nye layouten på mobil ser jeg hverken arkiv eller kategorier, kan det fikses på tror du?

Populære innlegg