onsdag, januar 18, 2017

Kusmi Detox


En detox-te på en onsdag! Denne grønne fra Kusmi er en av bestselgerne har jeg inntrykk av, og den er jo absolutt drikkbar. Den er en blanding av grønn te, mate og sitrongress, en fin miks vil jeg si. 

Koppen er egentlig jobb-koppen min, stor og romslig, men nå har jeg den her hjemme - og blir glad hver gang jeg finner den i skapet og husker hvor mye te den faktisk har plass til. Motivet er Tant Gredelin fra Elsa Beskows bøker om Petter och Lotta, produsent er Design House Stockholm.  



2 kommentarer:

Trude sa...

Denne har jeg ikke prøvd! Men jeg er glad i Kusmi teene, så den dukker nok opp i skapet mitt før eller senere :-)

Anonym sa...

Tror ikke jeg har prøvd den grønne Detox-teen fra Kusmi, men jeg har mange favoritter derfra. Den gule BB Detox med grapefrukt er en av dem, kanskje noe for deg om du er glad i sitrusfrukter. Frisk og god og ikke en smak man går fort lei. Sist sommer prøvde jeg den nye Aqua rosa som er nydelig både varm og som iste. Anbefales! Men nå har det visst kommet en blå Detox-te med ananas, må innom og sniffe litt og prøvesmake, tror jeg.

Lille My

Populære innlegg