onsdag, mars 29, 2017

Suki Breakfast Tea


Frokost-teer, eller svarte teer om du vil, er nok den typen te jeg har aller mest av i mine skap og hyller. Dette er en blanding av te fra Tanzania og indisk Assam-te, og merket Suki er veldig opptatt av at handelen skal være i tråd med alle fairtrade-regler. (De har mye god te - bare et utvalg er tilgjengelig her i Norge, men man kan alltids bestille fra websiden deres)

Denne er en slags miks av Lipton Yellow Label og Twinings English Breakfast, synes jeg. Veldig god!


På en vårdag i mars må man jo ha vårlige farger der man kan! Også når man serverer te. 




Denne kjøpte jeg på min gamle stammis Kaffe Gram (Kafé Gram? Kaffegram? Blir aldri klok på det der) på Sagene. 

2 kommentarer:

Maje sa...

For en nydelig tekanne og kopp! :)

Glamourbibliotekaren sa...

Ja, veldig glad i dem! :)

Populære innlegg