søndag, september 24, 2017

En hyggelig overraskelse på morgenkvisten


I dag våknet jeg presis 08.30 av en sms om at det var levert en gave på døra til meg! Spennende! Jeg løp ned og fant ei eske full av franske makroner. Makan til luksus! I skrivende stund vet jeg ikke hvem som sendte budet, så det blir dagens mysterium som jeg må knekke. Men for en hyggelig ting å gjøre! Jeg er så glad i sånt, både å sende og å få - håndskrevne brev i posten, blomster på døra, eller franske makroner for den del. Egentlig burde alle bli flinkere til å glede andre på denne måten! Jeg tar det i alle fall til meg og har allerede lagt noen planer. 


Namnamnamnam, som min lille datter sier. Makroner og te og Bach-kantater, dette er en fin søndag allerede!


Testing av ny te fra Frankrike - kommer tilbake til saken!


Rosene jeg kjøpte til mannen min på mandag står fremdeles fint. 

God søndag alle sammen!

P.S. jeg har løst mysteriet - makronene var fra ei snill venninne!

3 kommentarer:

Stine Arkeologine sa...

Så hyggelig! Og spennende å ha et lite mysterium å løse! Ha en fortsatt fin søndag. :-)

Maja sa...

Det kaller jeg en bra start på dagen! Helt klart et eksempel til etterfølgelse :-)

Anni sa...

Heldige deg! Det er få søtsaker som slår makroner og madeleines.

Populære innlegg