mandag, september 25, 2017

Fine ting på en mandag



Høstfargene! 

Hver eneste kopp te jeg drikker. Altså, jeg er ganske enkel å glede på denne fronten.

Høstmusikken min! Hørte på Kate Bush' "The kick inside" i går, essensen av mine tenåringshøster komprimert i LP-format, og det var så fint. 

Hyggelige planer framover (og bakover, det kan man jo også glede seg over).

Å fryde meg over alle herlige ting som venter, fyring i ovnen og stjerneklare kvelder og alt sånt. Jeg henviser fremdeles til høstlista mi!

Å vente på bøker jeg vet jeg vil like.

Babyen min. 




3 kommentarer:

Maje sa...

Hei! Du aner ikke hvor velkomment nettopp dette innlegget var i dag. Her i den grå, klamme og våte innlandsbyen var det litt vanskelig å motivere seg i dag. Nå steg humøret betraktelig, for jeg kom også på noen ting jeg gleder meg til: 1. bruke ullgenseren jeg arvet etter min mor som har gått bort 2. all teen jeg nettopp fikk av en god venninne 3. fyre i ovnen 4. ingefærkaker som jeg snart skal bake og 5. tur med mann og barn. Ja! Dette blir bra:)

Glamourbibliotekaren sa...

Så hyggelig å høre at dette innlegget kunne hjelpe! Bra du har ting å glede deg til :)

Anonym sa...

Såååå fint! Takk for nydelig inspirasjon som vanlig.

Populære innlegg