lørdag, mars 17, 2018

Grønn bellis


Grønn bellis er nydelig! Bellis er et annet navn for tusenfryd, som denne teen inneholder. Andre ingredienser er lakrisrot og aroma (alltid like mystisk når de ikke spesifiserer det), og grønn sencha naturligvis. Den egner seg garantert bra til iste, så det skal jeg prøve til sommeren. Lakrisroten er ikke overdøvende, sånn som den av og til kan være. Balansen er veldig fin. Teen kjøper jeg hos Majorstuen Te og Kaffe i Bogstadveien. 

Koppen har dere nok sett før, den er fra loppis og har et tefat som egentlig ikke hører til - men som matcher den fint. 



1 kommentar:

Inga sa...

Høres kjempegod ut! Takk for tips, er glad i lakrisrot og denne tror jeg definitivt jeg må teste. Heldigvis ligger butikken på jobbveien min :-D Fine bilder, misunnelig på den tekoppen der merker jeg.

Populære innlegg