fredag, desember 14, 2018

Tusen takk!


Tusen takk til deg, kjempesnille anonyme leser, som overrasket meg med julete og eplejuice på døra i dag tidlig! Så koselig og morsomt å få! Jeg er jo over gjennomsnittet glad i å få post, og så sjelden som man får noe i det hele tatt lenger, var det ekstra hyggelig å motta dette. Jeg vet ikke hvem du er, så jeg må takke deg her! Teen skal serveres i morgen da jeg får en fin gjeng på førjulslunsj, og jeg tror nok det er noen små som vil sette ekstra pris på eplejuice med sugerør!

Tusen takk du okända välgörare! Et flott eksempel på hvordan man kan glede andre!



6 kommentarer:

Bokormen sa...

Å, så hyggelig at det falt i smak! Jeg var så redd for at det skulle tolkes feil, det er kun ment som en liten oppmerksomhet i førjulstida! :) Kos dere med eplejuice og te!

(Var forresten ikke croissantene med i leveringen?)

Glamourbibliotekaren sa...

Hei Bokormen! Var det deg! :) Tusen takk igjen! Hvordan kan man tolke en te-leveranse feil, det lurer jeg på :D Veldig koselig!

(Det stod pakke 2 av 2, så da har nok pakke 1 blitt feillevert. Jeg har varsla Morgenlevering om det, det er dessverre ikke første gang de bommer på levering - senest for tre uker siden ble noe feillevert og det ble et veldig spetakkel før mottageren fikk det jeg hadde bestilt til henne. Du får nok refundert utgiftene!)

Glamourbibliotekaren sa...

(men NAM, croissanter!!! For en bra plan på en glamorøs fredag og det hele!!!! Synd for meg at de ikke kom fram, men tusen takk allikevel!)

Glamourbibliotekaren sa...

Nå, lørdag morgen, kom det tre croissanter på døra! :D Tusen takk igjen, så koselig!! :) De skal jeg kose meg med i dag, hurra!

Bokormen sa...

Så flott at de kom fram til slutt! Håper de smakte! :)

Glamourbibliotekaren sa...

Det gjorde de! :)

Populære innlegg